/ AWESOME \
sweet owner

ASSALAMUALAIKUM



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. I'm Huddot :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


New Class New Friend :)

Back to school lepas seminggu cuti raya, rasa macam malas nak sekolah je kan? Sebab tahu lepas cuti operasi me-rombak kelas untuk Form3 akan diadakan secara besar-besaran. k tu tipu :) waaaaa :'( so sedih and so sad, same meaning but diffrent ejaan. Hel yeahh!

Tiba lah waktu yang dinanti-nantikan *jeng jeng jeng* maka pada hari khamis yg bersamaan dengan 30 Ogos 2011 keputusan rombakkan kelas sudah pun diumumkan *tret tet tet, bunyi drum* aku telah pun diumumkan berpindah ke kelas no TIGA. Cho cad :'( daghi kelas kedua telah turun satu kelas yang bermakna aku akan berpindah ke kelas no TIGA. Aku kini tidak bersama teman teman ku lagi iaitu Annis, Syakir dan juga Altaf, kawan ku kini yang sekelas dgn aku hanyalah Wawi dan Zol :) Yaaa, mereka akan menjadi teman ku sepanjang aku berada di kelas baru itu. Annis dan Syakir telah diumumkan masuk ke kelas no DUA, mereka turun satu kelas daripada kelas pertama manakala Altaf pula diumumkan masuk ke kelas no EMPAT, dia telah turun sebanyak tiga kelas. Tapi tkpa masih ada Wawi dan juga Zol yang akan menemani ku setiap masa dimana juaa *ayat gangnam style.

Nama kelas kini juga sudah berubah, aku, wawi, altaf dan juga zol tidak lg menetap di kelas Rancangan Khas kami kini menetap di kelas biasa :) 3RK1 kini sudah berubah nama menjadi STAR, 3RK2 pula adalah RAHMAN iaitu kelas Annis dan juga Syakir, Alpha pula RAZAK kelas yang bakal aku, wawi dan zol duduki Isnin nanti, Beta pula HUSSIEN iaitu kelas Altaf, Theta pula MAHATHIR, Delta pula ABDULLAH, Gamma pula NAJIB, Sigma pula TUN PERAK dan yang akhir sekali Omega adalah JAAFAR ONN :) yaa, nama kelas kini telah bertukar mengikut nama Perdana Menteri Malaysia.


Hari Isnin, hari yang dinanti-nantikan, New Class and New Friend :) sekian. *ayat ayat diatas adalah ayat gangnam style. harap maklum*