/ AWESOME \
sweet owner

ASSALAMUALAIKUM



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. I'm Huddot :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


GOODBYE TRIAL AND SAY HELLO TO HARI RAYA.

Trial dah habisss dohhhhh, yeahhmann. Aku suka sangat tkyah lah kusut kepala perah otak bagai nak cari jawapan time exam. Hm em ni baru trial belum PMR lagi, aduhhh lupakan PMR ingatkan hari raya. Wihieeeeeeeeeee

Kanak kanak riang happy lepas habis trial. Aku memanggg awesome lagi menawann. euww -.-

Haaaa, sebut je pasal hari raya mesti korang suka kann kan? Sibuk beli baju raya lah buat kuih raya lah kemas rumah lah main mercun lah. Haha mesti meriah kan kan? Lek lekk minggu depan last kita puasa then kita raya pulakkk. Berakhir lah sudah Ramadhan sebulan berpuasa tiba syawal kita raya kan dengan rasa gembira~ Ohhlala lepastu aku tktau dah liwikss dia, agagagaga xD

Tahun ni baju kurung raya kami ibu yang jahitkan warna krim, aku adik aku dua orang tu sedondon tahun ni. Lawooo, tgk ahh sape yang pilih kan xP Lagi sepasangg umi buatkan taktahu warna apa lg tapi aku harap warna BIRU ataupun PINK ahhh.

k lalalallalalala aku mengantok tahap cipan nak bertukar jadi cimpanzi dah ni. Oceyy guwudd night, amboi buruk beno bahasenyeeee, euwwwwww -____- baii, goodnigtt :face75:

Ni Afiqah Hamzah dia kaklangg aku dan dia idola aku. Dia awesome dia dapat masuk Institut Kraftangan Malaysia (IKN) aku nak ikut jejak dia masuk U tapi cita cita aku ASKAR, aku lasak aku bukan pondann ehhhh -.- Baiiii