/ AWESOME \
sweet owner

ASSALAMUALAIKUM



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. I'm Huddot :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Kerbau Dicucuk Hidung :3

First of all, tajuk dekat atas tu tiada kene mengena dengan entry ni. Aku bowhsann so aku buat jelahh tajuk cenggitu. Mwehehehe :3

*ehemmmm* Saya cucu kepada Panglima Berjambul Dua, ingin menggucapkan selamat malam kepada semua warga Bangladeshhh. Aummmmm :3 k kites dahs merapus rapus dahs nis. Aummmm, sho sho rempitss -,-

*ehemmm* nampak tak perubahan yang ketara dekat blog aku ni. Nampak tak nampak takk? Ni semua hasil kerja Suhanis Rohaidy, my Beweshhfewendd. Aummmmm :* Thanks su, sebab dah edit blog aku sampai jadi lawas macam gini background dia siap kaler pink lagituuu *sila jelous* Thanks sekali lagi su, baby you light up my world like nobody else. Hehe :3

Okayy lagi berapa hari lagi nak puasa dan lagi berapa hari lagi nak trial. Wuuuu~ sho shekeri. Menghitung hari~ Aku takut wehh dahh lah math susah tahap cipan. Peperiksaan pertengahan tahun haritu pun math gagal T^T Cik pun taktahu nak buat lagu mana dah heh. Cikgu kalau saya gagal, sila lah luluskan saya, ohh cikgu pewlissshhhhh :3

Tonight we are young, and tonight I feel so bored -.- *shepiwkingg kownon* Okay goodnight warga nepal yang comel comel sekalian. Aummmm, I lap you bebeyhh * euww -.-*

And to Mohd Anuar Bin Asmadi Teo, kau sempurna bagiku tak kurang sesuatu, kau terima apa ada ku. Ku sempurna bagimu tak kurang sesuatu, cinta bersatu. I love you lalingg :'*