/ AWESOME \
sweet owner

ASSALAMUALAIKUM



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. I'm Huddot :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Bermula lahhhhhh..............

Tadi kan dekat sekolah kito kan ado fenam rowbik. Aummm, sho gooddd :3
Harini memangg hari best even sekejap je senam robiknyaa, tapi memang best gilo lahhh! Best sebab dapat jadi ketua senam robik dekat atas pentas dengan kawan kawan yg lain. Yang bawah ikut je semua, macam aku je yang mengusai pergerakan mereka semuaa. Hihihihi :face51:

*Bermula lah al kisah aku dan dia*

*Imbas kembali* Pada waktu itu, aku duduk sendirian di bawah pokok durian untuk menelaah pelajaran. Dan sewaktu aku menelaah pelajaran, datang seorang pangeran yang amat kacak lagi bergaya. Dia bertanya kepada ku adakah aku sendirian, maka aku pun menjawab bahawa aku sendirian. Dengan sepantas kilat, dia meminta izin untuk duduk di sebelah ku. Aku hanya membenarkan nya sahaja. Sepanjang hari kami bergurau senda. Dan bermula kisah cinta antara kami berdua setelah kejadian itu. Kehadiran dia membuat hariku sempurnaaa dan bahagia. Dia menjaga ku seperti menatang minyak yang penuh.

Setiap hari kami bertemu sehingga lah suatu hari dia melamar diriku untuk menjadi isterinyaa. Aku terharu lalu menangis, dengan keadaan teresak esak aku menerima lamarannya. Dan tiba la saat saat yang dinantikan iaitu hari perkahwinan aku dan dia. Hari perkahwinan kami amatlah meriahh, ramai kaum kerabat kami yang menghadiri hari berbahagia kami itu.

*Setahun kemudian* Lahirnya seorang cahaya mata yang amat comel. Kehadiaran nya membuatkan kami berdua menjalani kehidupan dengan lebih bahagia. Dan kehidupan kami sekeluarga amatlah bahagia hingga bila bila :D

*TAMAT*

Aku bosan dan aku mula lah meroyan hingga mencipta sebuah kisah yang amat romantik, aummm :3 Kisah ini tiada kena mengena dengan yang hidup sama ada yang telah mati o.O
Yang sebetulnya hasil karya Nur Amira Huda :3 Okaybaiiii.