/ AWESOME \
sweet owner

ASSALAMUALAIKUM



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. I'm Huddot :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


Jalan jalan Cari cari . xD



Haihoi Digedido Pengblogger sekalian . Mwehehehe .
11/12/2011 kann .

Mak aii letih gila cipann .
Berjalan dari sana dari situ tak renti renti . #Tak renti renti ? Tipu je tuu .
Jalan pegi mane ? Pegi beli barang sekolah lha ape lagi .
Al maklum lha , sekolah dha nak dekatnye pungg .

Dari pukul 1:30 sampai lha ke pukul 6:30 jalan jalan nye.
Heshh , kejiam betoll lha .
Kasut aku dha RM 39.90 :face4: Mahal tak , mahal takk . :face45:
Begg sekolah aku RM 29.30 .. Mwehehehe .:face7:
Kotak Pensil aku RM 11.90 .. Wihii .

Dha habis beli barang sekolah semua , baru pegi makan . :face51:
Makan dekat kedai nasik ayam tapi aku order cha kuew tiao .
AKu tak suka sangat Nasi ayam nii . Tak gemar sangat kate koo .
Air , ape lagi air laici lha derrrr .

21 hari lagi untuk kembali ke alam persekolahan dan tahun depan saye akan menjadi sasaran PMR !
#Kboiiiii~