/ AWESOME \
sweet owner

ASSALAMUALAIKUM



Diaries Owner Linkies Stuff

hello peeps ! welcome to super awesome. I'm Huddot :D


Bigfoots!



Credits!

basecode: Nurul AtiQah
Edit by: Cikmimin
Re-Edited By: Your Name
Others:   


I Miss My Lovely Friend . :')




Haihoi Digedido .
Aku benci cuti panjang panjang . ;'(
Benci benci benci ! Sebab hape ?
Sebab aku tak dapat jumpe kawan kawan , tak dapat bergurau senda dengan kawan kawan . ;')
I really miss that happy moment . ;(

Aku rindu dengan korang weyy , korang rindu aku tak ? Mesti rindu kan . ;D
Tahun depan titeww semua kene belajar betul betul . Tak bole main main dha tau . ;')
Aku nak titeww semua lulus PMR , dapat target yg kita nak kan .

Tapi nanti masa form4 korang nak pindah sekolah .
Myrra Fadzil memangg kene pindah sekolah , sebab mak diey . :(
Mila , Atikah , Siti , Amiera , Solihah maybe akan pindah kot ?
Kalau bole aku tanak korang pindah , aku tanak berpisah dengan korang .

Aku pulak ? Aku nak pindah tapi aku tanak pindah . Faham tak ? Heiww~
Kalau dorang pindah tinggal lha aku soreng soreng dekat sekolah kesayangan aku tuih . ;D
Hmmmm , hope titeww akan jadi kawan till forever . ;')

That all i want to write . #Try to speaking , but i don't know betol ke idak . ;D
#Kboiii~ titeww sayang Budak Comel titeww. ;')